Dag en weekend van de Jeugdbeweging in Lier

Naast het ontbijt dat al een echte traditie is geworden, zijn er ook 2 nieuwe activiteiten: fuif en massaspelen.   De jeugddienst en de jeugdraad nemen naar goede gewoonte het voortouw om er samen met de jeugdverenigingen een groot feest van te maken. Tussen 6.30 uur en 8 uur krijgen alle jongeren op de Grote Markt in jeugdbewegingskledij een gratis en overheerlijk ontbijt. Vorig jaar vulde de organisatoren meer dan 800 hongerige buikjes, deze editie verwachten ze zelfs nog meer eters. Op het menu boterhammen met ei, pannenkoeken , appels, warme chocomelk of fruitsap   Om iedereen goed wakker te krijgen, wordt voor heel wat animatie en muziek gezorgd. Het jaarthema is dan niet voor niks ‘speelt’. Op het programma:   7u: ochtendgym & muziek 7u15 : start competitie touwtrekken, finale omstreeks 7u45 (ploegen van max 10 personen, inschrijven kan de ochtend zelf voor 7u15) doorlopend: springkastelen, photobooth en grime    Vrijdag 20 oktober vindt vanaf 21u een fuif plaats in jeugdhuis de Moeve.