Lokale politie lanceert nieuwe branding en rekruteringscampagne

Naast een nieuw logo en huisstijl   zal  de politie  ook  een rekruteringscampagne  voeren op sociale media,  worden affiches en stickers op de combi’s aangebracht  en  een rekruteringsfilmpje gemaakt om nieuwe collega’s warm te maken voor onze  politiezone.

“We ontwikkelden in samenwerking met een Lierse firma een nieuw logo en slagzin  voor  onze hernieuwde visie.  Met onze nieuwe slogan ‘Lokale politie Lier, Ook mijn politie’ willen we aantonen dat we als politiezone er voor iedereen willen zijn, dat we ernaar streven dat iedereen vertrouwen heeft onze politiezone. Daarnaast willen we   sterk  inzetten op een nabijheidspolitie, dicht bij  elke Lierenaar en Hooiktenaar”, stelt korpschef  Stijn Van den Bulck.

“Onze visie kan samengevat worden in  onze aanpak : ketengericht, informatiegestuurd en flexibel , ons DNA : nabij, integer en legitiem en onze werking : duurzaam, kwaliteitsvol en mensgericht ,” vult de korpschef aan.

Het korps bestaat momenteel uit 96 agenten en 24 administratieve functies.Binnenkort wordt de gemeenteraad voorgesteld het kader uit te breiden met 2 hoofdinspecteurs, 10 inspecteurs en 8 administratieve medewerkers.In eerste instantie zullen 4 inspecteurs en 3 administratieve krachten aangeworven worden.