Raymond (Mon) Rottiers is niet meer

Maandag 20 maart 2023 overleed  Mon Rottiers na een kortstondige ziekte  op 71-jarige leeftijd   in het H.-Hartziekenhuis  in Lier.

Tijdens zijn professionele carrière was hij actief als medewerker van de stad en van de Lierse politie. Daarnaast was hij alom bekend als persfotograaf en als oprichter ,  inspirator en fotograaf   van de  drukbezochte nieuwswebsite  ‘Lier Belicht’.

Mon Rottiers was eveneens stadsfotograaf, politie- en forensisch fotograaf, maar vanaf het einde van de jaren ’80 ook een gerespecteerd persfotograaf die tal van grote beeldreportages realiseerde.

Mon Rottiers  werd algemeen gewaardeerd om zijn grote dienst- en hulpvaardigheid.  Ook  onze lokale afdeling Open Vld Lier-Koningshooikt  mocht  jarenlang  op Mon rekenen voor de illustraties  van onze krant  ‘De Lierenaar’ en van onze website. Hij was één van de onzen  in het redactieteam .  Mon Rottiers  zal in onze herinnering  blijven  voortleven  als een minzaam , trouwhartig  en vriendelijk man.

Het bestuur van Open Vld Lier-Koningshooikt en de redactie betuigen  de familie  hun gevoelens  van deelneming  in dit onherstelbaar verlies.

Foto © Lier Belicht