Warmlopen voor 14 oktober

Achter de schermen van de verschillende politieke partijen is het ondertussen warmlopen voor de verkiezingsrace van 14 oktober. De Lierse burgers liggen nog niet echt wakker van de komende gemeenteraadsverkiezingen, maar allerlei organisaties doen dat wel. Zij zijn reeds druk bezig met het opstellen van memoranda en open brieven aan toekomstige kandidaten en hopen zo, terecht, de partijprogramma's te beïnvloeden.

Ook onze Lierse Open Vld heeft reeds hard gewerkt aan de kandidatenlijst, het programma en aan de voorbereidingen van de campagne. Deze maand zijn we gestart met een nieuwe reeks huisbezoeken, ditmaal aan de Leuvensepoort. We bezochten ook de zaterdagse markt met (blauwe) paaseitjes en liberale wensen. Onze toekomstige kandidaten schrijven mee aan ons programma dat resoluut zal pleiten voor een moderner stadsbestuur. We gaan voor niets minder dan een klinkende overwinning op 14 oktober!