Eindejaarsactie ‘Liever Lokaal’ promoot lokale handelaars

Naast de Sint- en kerstkoopweekends in december maakt ook de actie ‘Liever Lokaal’ tussen 9 december 2023 en 14 januari 2024 de eindejaarsperiode extra feestelijk.

De eindejaarsactie is een initiatief van de provincie Antwerpen en kan in Lier rekenen op maar liefst 80 deelnemende handelaars.

Shop lokaal en ervaar de warmte van onze lokale handelaars en wie weet win jij… een e-bike ter waarde van 2.599 euro of één van de vele andere prijzen.

Deelnemen is heel eenvoudig: download de ikkooplokaal-wedstrijdapp op je smartphone via de QR-code hieronder, of zoek op ‘ikkooplokaal.app’ in Google Play Store of App Store. Vul je gegevens eenmalig in. Scan bij iedere aankoop de QR-code van de winkel. Deze vind je op of rond de kassa. Hoe vaker je winkelt en de QR-code scant, hoe groter de kans om de hoofdprijs te winnen!

“ Lier neemt met veel enthousiasme deel aan deze actie van  de provincie Antwerpen. Met “Liever Lokaal” willen we de verbondenheid in onze gemeenschap versterken en laten zien dat lokale winkels de ruggengraat vormen van onze samenleving. Samen kunnen we ervoor zorgen dat ze blijven floreren en bijdragen aan de unieke charme van onze mooie stad,” aldus voorzitter Christel Van den Plas.

Meer info over de gezellige en feestelijke eindejaarsperiode bij de lokale handelaars in Lier vind je op www.shoppeninlier.be.